چرا مارکتینگ(MARKETING) از طریق ارسال پیامک(پنل پیامکی) یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی است؟
فرض کنید که بدانید احتمالا مشتریان شما در چه منطقهای هستند و بخواهید فقط در آن منطقه تبلیغ کنید، حتی از پیش بتوانید تعیین کنید که فقط خانم ها آن تبلیغ را ببینند یا آقایان، وهمینطور افرادی که آن تبلیغ را میبینند در چه رنج سنیای باشند. یا انتخاب کنید که تنها افرادی که یک شغل خاص دارند، مثلا تنها دانشجویان آن تبلیغ را ببینند و در صورتی که آن تبلیغ به دست کسانی که میخواهید نرسد هزینهای برای این تبلیغ پرداخت نکنید. پنل پیامکی T-shaped دقیقا تمام این امکانات را و همینطور امکانات زیاد دیگری را به شما خواهد داد.
چگونه یک آژانس مسافرتی با کمی خلاقیت و با استفاده از پنل پیامکی بیشترین فروش را درسال 1396 به دست آورد؟
این روش از تبلیغات زمانی که با خلاقیت ترکیب شود شما را به سود قابل توجهی خواهد رساند. برای مثال یک کانتر پروازی در سال 1396 ایدهی جالبی را با استفاده از پنلهای پیامکی پیادهسازی کرد که باعث کسب درآمد قابل توجهی شد. این مجموعه با ارسال پیامک به تعداد زیادی از مردم در سراسر کشور از آنها خواست در ازای دریافت 5% تخفیف برای بلیط هواپیما در نظرسنجی آنها شرکت کنند و بگویند که برای سفر نوروزی به چه مقصدی سفر خواهند کرد، و چون این تخفیف برای اکثر مردم جذاب بود، خیلی از آنها حتی اگر قصد سفر نداشتند نیز در نظرسنجی شرکت میکردند. به این ترتیب این شرکت فهمید که کدام شخص اگر بخواهد سفر کند به کجا سفر خواهد کرد، و چون پنل پیامکی علاوه بر ارسال پیامک امکان نظر سنجی هم میدهد، این کانتر پروازی این شرکت توانست بفهمد هر فرد اگر قصد سفر داشته باشد به کجا خواهد رفت. برای مثال شرکت میدانست که شمارهی XXXXXXX0912 اگر قصد سفر داشت به کجا میرفت و شمارهی YYYYYYY0919 به کجا. در مرحلهی بعد این شرکت شروع به ارسال آفرهای(offer) خود کرد. برای مثال اگر YYYYYYY0919 در نظر سنجی گفته بود که قصد سفر به کیش را دارد، برایش آفرهای کیش را ارسال کرد و اگر XXXXXXX0912 گفته بود به ترکیه خواهد رفت تخفیفها و پیشنهادات ترکیه برایش ارسال شد. به این ترتیب اگر فردی قصد داشت به سفر برود باتوجه به تخفیفها و تبلیغاتی که با پیامک انجام شده بود، از این شرکت خرید میکرد. با این ایدهی هوشمندانه در استفاده از پنلهای پیامکی بدون نیاز به اینترنت بود، این امکان برای همه مهیا شد تا به راحتی در نظرسنجی پیامکی شرکت کنند و جامعهی آماری بزرگی برای شرکت ایجاد شود. درنتیجه این شرکت توانست فروش قابل توجهی با استفاده از پنل پیامکی داشته باشد چون خیلی از افراد پیامکهای تبلیغاتی خود را بستهاند این روش خیلی کارآمد نیست. اما این طور نیست زیرا همانطور که در نمودار مشاهده میکنید درصد قابل توجهی از پیامکهای پنل پیامکی T-shaped به مقصد میرسند. این نمودار در پنل پیامکی شما میانگین پیامکهای به مقصد رسیدهرا نمایش خواهد داد.
گروه مهندسی T-shaped به شما کمک میکند تا متناسب با کسب و کارتان، با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات، ایدههایی به دست آورید که به شما کمک میکند به میزان قابل توجهی در هزینههای خود صرفه جویی نمایید و رشد درآمد چشمگیری داشته باشید و یا حتی جریانهای درآمدی جدیدی برایتان ایجاد شود. ایدههایی که ذکر میکنیم نمونهای از کارهاییست که پیش از این برای کسب و کارها انجام دادهایم. برای دریافت مشاوره میتوانید از اینجا اقدام نمایید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟نظری بدهید!