چگونه در کوتاهترین زمان با ایده ای ساده اما خلاقانه و با هزینهای کم میتوان کاری کرد که تعداد زیادی از مشتریان بالقوه و بازار هدفمان، ما را در اینستاگرام دنبال(فالو) کنند؟
فرض کنید محصول یا خدمتی در صفحهی اینستاگرام خود ارائه میدهید. برای فروش از چه راهی استفاده میکنید؟ چقدر از الگوریتمهای اینستاگرام آگاهید؟ چگونه میتوان تعداد فالوئرها را افزایش داد؟
در حال حاضر در اینستاگرام بیش از یک میلیارد اکانت فعال وجود دارد و روزانه هزاران نفر تصمیم میگیرند در این شبکهی اجتماعی گسترده فعالیت تجاری داشته باشند. از این رو رقابت و موفقیت از سالهای گذشته در این پلتفرم بسیار سختتر شدهاست. علاوه براین سیاستهای فیسبوک نیز در ازای این شبکهی اجتماعی در یک سال گذشته بسیار سختگیرانه تر شده است. چراکه برای این شرکت مهم محتوای خوب است و الگوریتمهای اینستاگرام را بگونهای توسعه دادهاست که صفحاتی با محتوای خوب را خیلی بیشتر نمایش دهد. از طرفی چون بسیاری از این الگوریتمها وابسته به واکنش سایر کاربران به پستهای شما میباشد، اگر فعالیت خود را به تازگی شروع کرده باشید، چون تعداد فالوورهایتان هنوز زیاد نیست، راه سختی برای پربازدید کردن صفحهی اینستاگرام خود خواهید داشت. به همین دلیل خیلی از افراد برای افزایش تعداد فالوورهای خود در صفحات پربازدید تبلیغ صفحهی خود را میکنند. اما این کار نیز مشکلات خود را دارد. اول آنکه افرادی به صورت تقلبی فالوئرهایی را به صفحهی خود اضافه میکنند تا از تبلیغات کسب درآمد کنند و تشخیص آنکه صفحهای فالوئرهای واقعی دارد یا نه در خیلی از مواقع کار سادهای نیست. مشکل بعدی آن است که حتی اگر تمام فالوئرهای آن صفحه واقعی باشد نیز تشخیص آن که چند درصد از آنها صفحهی شما را میپسندند نیز کار سادهای نیست. با همهی این مشکلات اگر صفحهای را هم پیدا کنید که اطمینان داشته باشید تمام فالوئرهای آن واقعی است و بواسطهی مرتبط بودن آن با صفحهی شما فالوئرهای آن، صفحه شما را خواهند پسندید و دنبال(فالو) خواهند کرد، هزینههای تبلیغات آنقدر زیاد است که برای خیلی از افراد در ابتدای فعالیت توجیه اقتصادی ندارد.
چگونه با هزینهی خیلی کم میتوان در مدت کوتاهی تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام جذب کرد؟
راهکار ما برای شما استفاده از پنلهای پیامکی است. پیش از این یکی از مشترکین ما با استفاده از این راهکار در یک ماه 30 هزار فالوئر جدید پیدا کرد.
فرض کنید محصول یا خدمتی دارید که نسبت به رقبایتان برتری دارد. مثلا قیمت یا کیفیت مناسبتری دارد و اطمینان دارید اگر مشتریانتان از وجود محصول شما آگاه باشند حتما از شما خرید خواهند کرد. مثلا فرض کنید که فروشندهی لباسهای ورزشی هستید و کیفیت و قیمتهای شما نسبت به سایر رقبایتان مناسبتر است و در مناطقی از شهرتان که باشگاههای ورزشی قرار دارند پیامک تصویر مقابل را ارسال نمایید:
یا مثلا مدرس زبان آلمانی هستید و در مناطقی از شهرتان که دانشگاهها و آموزشگاههای زبان وجود دارند یا به دانشجوها پیامک زیر را ارسال نمایید:
به این ترتیب دقیقا در کوتاهترین زمان ممکن خود را به بازارهدف خود و مشتریان بالقوهی خود معرفی کردهاید و ذهن آنها را درگیر خود کردهاید. شاید با خود بگویید که خیلی از افراد پیامکهای تبلیغاتی خود را بستهاند. بله درست است طبق تجربه درصدی از افراد پیامکهای تبلیغاتی خود را بستهاند. اما شاید برایتان جالب باشد که نمودار میانگین پیامکهای به مقصد رسیده پنل پیامکی ما را مشاهده نمایید.
برای آنکه قدرت تبلیغات پیامکی ما و ایدهای که مطرح کردیم را بهتر نمایان کنیم، اگر آمار پیامکهایی تبلیغاتی که به مقصد میرسند را طبق نمودار بالا در حالت بدبینانه 80% در نظر بگیریم، یعنی از هر 10 پیام 8 پیام به مقصد می رسد. حال اگر 100هزار پیامک ارسال کنید، از این تعداد به صورت میانگین 80هزار پیامک به دست بازار هدف شما خواهد رسید. اولین نکته آن است که هزینهی پیامکهایی که به مقصد نرسیده است به پنل شما بازگردانده خواهد شد. پس درواقع شما تنها هزینهی پیامکهایی که به مقصد رسیدهاند را خواهید پرداخت و این پیامکها به دقیقترین حالت ممکن، باتوجه به امکانات پنل پیامکی ما، تنها به بازار هدف و مشتریان بالقوهی شما ارسال خواهند شد. حال اگر از این 80هزار نفر در حالت بدبینانه 20هزار نفر به صفحهی اینستاگرامتان سر بزنند و باز در حالت بدبینانه 10هزار نفر از آنها صفحهی شما را دنبال کنند، شما 10هزار فالوور جدید به دست خواهید آورد. اما اجازه دهید یک رازی را دربارهی الگوریتمهای اینستاگرام با شما در میان بگذاریم. زمانی که این 10هزار نفر شما را در اینستاگرام دنبال (فالو) میکنند، اینستاگرام در شرایط خاصی پروفایل شما را به فالوئرهای آنها نیز معرفی خواهد کرد. حال اگر تنها 4 نفر از فالوئرهای هرکدام از آن 10هزار نفر صفحهی شما را دنبال کنند، در کوتاهترین زمان در مجموع 50هزار فالوئر جدید بدست آوردهاید. البته ما در هر کدام از مراحل بدبینانهترین حالت را در نظر گرفتیم.
نکتهی قابل توجه اما امکاناتی است که پنل پیامکی T-shaped به شما میدهد. با این امکانات شما میتوانید دقیقا به آن دسته از افرادی که احتمال میدهید مشتری شما هستند پیامک مورد نظرتان را ارسال نمایید. امکاناتی مثل ارسال بر اساس کدپستی، منطقه، سن،جنسیت، شغل و … .
برای ورود به پنل پیامکی T-shaped کلیک کنید
ما چند مهندس IT هستیم که با اتکا بر دانش خود و شناخت نحوهی کارکرد راهکارها و ابزارهای فناوری اطلاعات، ایدههایی را مطرح میکنیم که به دیجیتالی شدن کسب و کارها کمک میکند. علاوه بر این به این میاندیشم که چگونه این فرآیند میتواند منجر به افزایش و کسب چشمگیر درآمد یک کسب وکار شود. برای آن که راهکارها و ایدههای بیشتر مارا متناسب با کسب و کار خود بشنوید، میتوانید از طریق لینک زیر جهت دریافت وقت مشاوره اقدام نمایید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟نظری بدهید!